Gå till innehåll

Drift & support

På InfoChannel är kundvård en av våra främsta prioriteringar och vår drift och support är utformad för att hålla högsta möjliga standard. Vi arbetar proaktivt med att säkerställa att våra kunders system alltid fungerar smidigt och utan avbrott.

Bild som visar texten Skrolla ner
En skärmdump av det gränssnitt som övervakar hemsida och CMS
Automatiserade kontroller av hemsida och CMS
  • Automatiserade kontroller Genom automatiserade kontroller övervakar vi alla våra kunders konton dygnet runt för att snabbt identifiera och åtgärda eventuella problem, ofta redan innan de påverkar verksamheten.
  • Backup Som en del av vårt åtagande utför vi dagliga backuper av alla system för att säkerställa att ingen information går förlorad. Våra erfarna medarbetare finns alltid tillgängliga för att ge snabb och personlig hjälp vid behov. Med InfoChannel kan du känna dig trygg i att din digitala skyltning är i säkra händer.
  • Support Vi erbjuder våra kunder support via telefon vardagar 08:00-17:00 och helgdagar 10:00-15:00 samt via e-post alla dagar i veckan. Vi övervakar inkommande ärenden även utanför kontorstider.

Drift och support ingår utan extra kostnad

Vi erbjuder våra kunder drift och support som en naturlig del av vår helhetslösning – helt utan extra kostnad. Detta innebär att våra specialister kontinuerligt övervakar systemen och agerar omedelbart om något behöver åtgärdas. Med vår kostnadsfria drift och support kan du känna dig trygg i att din digitala skyltning alltid fungerar optimalt, så att du kan fokusera på din kärnverksamhet.

Vill du veta mer om digital skyltning?

Låt oss tillsammans utvärdera era behov och få en helhetslösning som passar er

Kontakt